Rower szosowy Merida Scultura Rival-Edition black
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 22-65791-0
Opis
ROWER MERIDA SCULTURA RIVAL-EDITION
Mniejsza waga, mniejsze opory powietrza, a do tego dużo większy komfort. To właśnie nowa Merida Scultura, rower szosowy ze ścisłej światowej czołówki. Wykorzystuje szczegółowe rozwiązania zaczerpnięte z Reacto, dzięki czemu pod względem aerodynamiki jest lepsza niż kiedykolwiek. Jednocześnie jest jeszcze lżejsza, zwinniejsza i wygodniejsza. Jeszcze przed oficjalną premierą kolarze Bahrain Victorious wygrali na Sculturze cztery etapy wyścigów World Touru, a najważniejsze światowe rowerowe media są zachwycone jazdą nową Sculturą. Ma ona wiodący w swej klasie komfort, który zmniejsza zmęczenie kolarza i pozwala mu zachować więcej sił na finałowy sprint czy podjazd. Jednocześnie jej geometria jest taka sama jak w Reacto i zapewnia podobne najwyższej klasy prowadzenie. Scultura Rival-Edition ma lekką ramę CF3, która wraz z nowym widelcem zapewnia większą efektywność pedałowania i lepszą precyzję prowadzenia. Rama ma agresywniej opadającą górną rurę, a także zintegrowany zacisk sztycy, który redukuje turbulencje. Nowa geometria ramy obejmuje skrócenie rury podsiodłowej o 40 mm i odsłonięcie sztycy, co pozwala na jej większe ugięcie. To z kolei poprawia komfort jazdy nawet na wymagających nawierzchniach i przekłada się na mniejsze zmęczenie na trasie. Komfort na trasie jeszcze bardziej zwiększa prześwit ramy i widelca, który umożliwia założenie nawet 30-mm opon. Redukcja przodu roweru, nowy widelec, obniżenie punktów mocowania górnych rur tylnego trójkąta pozwoliły poprawić w nowej Sculturze aerodynamiczne osiągi, czyniąc z niej jeszcze wszechstronniejszą maszynę. Precyzję prowadzenia zapewnia stożkowa główka ramy. Niezwykle precyzyjny jest również bezprzewodowy osprzęt SRAM Rival eTap AXS. Znakomity transfer mocy zapewnia suport Press-Fit 86,5. Na świetne wyposażenie roweru składają się również: aluminiowy kokpit Merida/FSA z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, koła Fulcrum Racing 800 DB (Tubeless Ready), hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM ED Rival eTap AXS z chłodzeniem Disc Cooler, karbonowa sztyca Merida Team SL, która wydatnie zwiększa komfort jazdy, 12-mm sztywne osie, siodełko Merida Expert SL oraz opony Continental Grand Sport Race 28 mm. Poczuj zupełnie nową jakość jazdy! Wsiądź na Sculturę Rival-Edition i poczuj, co znaczy zawodowy sprzęt.
SPECYFIKACJA
Rama: |
Scultura CF3 V - carbon - maksymalny rozmiar opon: 700x30C |
Widelec: |
Scultura CF3 DISC |
Przerzutka: | Sram Rival eTap AXS |
Manetki: |
Sram Rrival eTap AXS HRD |
Mechanizm korbowy: | Sram Rrival eTap AXS |
Wkład suportu: | Sram Pressfit Dub, Presfit 86,5 |
Wolnobieg/Kaseta: |
CS XG 1250 D1 - 10-36T - 12 przełożeń |
Łańcuch: | Sram Rival 12s |
Obręcze: |
Fulcrum Racing 800 DB |
Opony: |
Continental Grand Sport Race - 700x28C - zwijana |
Tarcze hamulcowe: | Sram DB ROTOR CENTERLOCK PACELINE |
Hamulce: |
Sram ED Rival eTap AXS |
Kierownica: |
Merida Expert SL |
Stery: |
FSA ACR |
Mostek: |
FSA SMR ACR - XXS/XS - 90 mm - S - 100 mm - M - 110 mm - L/XL - 120 mm |
Siodło: | Merida Expert SL |
Sztyca: |
Merida TEAM SL - 27,2 mm - carbon |
Waga: |
ok. 8,7 kg |
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
Rozmiar ramy | XS | S | M | L | XL |
Rozmiar opon | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
ST - Rura podsiodłowa [mm] | 458 | 481 | 501 | 521 | 550 |
TT - Długość ramy [mm] | 535 | 545 | 560 | 575 | 590 |
CS - Dolne rury tylnego trójkąta [mm] | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
HTA - Kąt główki ramy [°] | 72 | 72,5 | 73,5 | 73,5 | 74 |
STA - Kąt rury podsiodłowej [°] | 74 | 74 | 73,5 | 73 | 73 |
BD - Położenie środka suportu [mm] | 70 | 66 | 66 | 66 | 66 |
HT - Wysokość główki ramy [mm] | 112 | 128 | 140 | 155 | 176 |
FL - Długość widelca [mm] | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 |
R - Zasięg [mm] | 383 | 390 | 395 | 400 | 409 |
S - Wysokośc ramy [mm] | 529 | 542 | 557 | 571 | 593 |
WB - Baza kół [mm] | 982 | 989 | 990 | 1000 | 1010 |
SH - Wysokość górnej rury od podłoża - przekrok [mm] | 745 | 765 | 782 | 800 | 823 |