Rower szosowy Merida Scultura Endurance GR 5000 Silk Champagne 2024

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 12 999,00 zł 12999.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: MERIDA
Kod produktu: 2400432-0

Opis

ROWER SZOSOWY SCULTURA ENDURANCE GR 5000

 
 

Nasz rower SCULTURA ENDURANCE GR 5000 został zaprojektowany z myślą o świecie wyścigów szutrowych o dużej prędkości i stawce, wykorzystując jako podstawę naszą testowaną i wielokrotnie nagradzaną ramę z włókna węglowego CF3. Dodano wytrzymałe w terenie opony Terra Speed 35 mm firmy Continental, sprawdzoną grupę osprzętu GRX820 firmy Shimano, Meridowski zestaw kół i rozszerzoną kierownicę, aby zmaksymalizować kontrolę na nierównych terenach. Otrzymasz idealne połączenie niskiej masy, stabilnego prowadzenia i komfort idealny do szybkich szutrowych przejażdżek.

 

SCULTURA ENDURANCE to idealny wybór dla rowerzystów bardziej nastawionych na wypoczynek, którzy chcą cieszyć się długimi godzinami w siodle, a jednocześnie czuć się komfortowo i zrelaksowani na rowerze. Szerokie opony zapewniają duży komfort nawet na najbardziej dziurawych wiejskich drogach, a dłuższa główka ramy zapewnia bardziej zrelaksowaną pozycję podczas jazdy. Natychmiast stał się hitem międzynarodowej prasy rowerowej i oprócz nagrody „Comfort” od RennRad, zdobył także długą listę komplementów, takich jak „doskonały komfort”, „wzbudzający pewność siebie”, „żywy charakter” i „przyjemność”. W porównaniu do swojego imiennika, SCULTURA ENDURANCE ma geometrię bardziej zorientowaną na komfort, większy prześwit na opony. Znajduje się pomiędzy szosową SCULTURĄ z jednej strony a szutrowym/przygodowym SILEXEM z drugiej, podczas gdy linia SCULTURA ENDURANCE GR oferuje opcje skupione na wyścigach szutrowych z oponami przystosowanymi do jazdy w terenie i poszerzoną kierownicą.

  • Lekka rama wykonana z włókna węglowego CF3
  • Osprzęt Shimano GRX 2x11-biegowy
  • Widelec wykonany w całości z włókna węglowego
  • Opony Continental Terra Speed  przygotowanie do jazdy po żwirze, zastosowane na obręczach przystosowanych do systemu bezdętkowego
  • Pokrowiec pod siodełkiem z narzędziami wielofunkcyjnym MERIDA

 

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  
 

 

 

Rama Scultura Endurance to zaawansowana konstrukcja dedykowana rowerom szosowym. Zaprojektowana z myślą o długich dystansach i komfortowej jeździe, oferuje zoptymalizowaną geometrię endurance. Wykonana z wysokiej jakości włókna węglowego, zapewnia doskonałe osiągi i wytrzymałość. Rama Scultura Endurance to doskonały wybór dla rowerzystów, którzy cenią sobie zarówno efektywność, jak i komfort podczas długich przejażdżek szosowych.

 Przerzutki Shimano GRX820 zaprojektowano specjalnie dla rowerów gravelowych. Oferują precyzyjną zmianę oraz szeroki zakres przełożeń dzięki 12-rzędowej kasecie co umożliwia sprawne radzenie sobie z różnorodnym terenem. Ten system przerzutek jest znany ze swojej niezawodności i odporności na warunki off-road, a także zapewnia płynne i ciche przerzucanie, co jest istotne podczas jazdy w trudnym terenie.  

 

 

SPECYFIKACJA
 
 

 

RAMA:

Scultura Endurance CF3 II

               - carbon

               - maksymalny rozmiar opon:                    700x35C

WIDELEC:

Scultura Endurance CF3 DISC

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano GRX820
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano GRX820
MANETKA PRZÓD: 

Shimano GRX820

MANETKA TYŁ:

Shimano GRX820

MECHANIZM KORBOWY:

Shimano GRX820

               - 48-31

WKŁAD SUPORTU BB86
WOLNOBIEG/KASETA:

Shimano CS-HG710

               - 11-36T

               - 12 przełożeń

ŁAŃCUCH: Shimano Cn-M6100
OBRĘCZ:

Merida Expert SLII

OPONA PRZÓD:

Continental Terra Speed Pro Tection

               - 700x35C

               - zwijana

OPONA TYŁ:

Continental Terra Speed Pro Tection  

               - 700x35C

               - zwijana

TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT64
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT64
HAMULEC PRZÓD:

Shimano GRX820

HAMULEC TYŁ:

Shimano GRX820 

KIEROWNICA:

Merida Expert GRII

STERY:

Merida-8151

MOSTEK:

Merida Expert CW

              - XXS - 80 mm

               - XS - 90 mm

               - S/M - 100 mm

               - L - 110 mm

               - XL - 120 mm

SIODŁO: Merida Expert CW
SZTYCA:

Merida Expert CC

               - 27,2 mm

               - carbon

 

 

DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY
 
 
 
 

WAŻNE INFORMACJE:

Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.

Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:

  • do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
  • dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
  • jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.

Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru. 

 

XS 47 cm <168 cm
S 49 cm 169 - 174 cm
M 51 cm 175 - 180 cm
L 53 cm 181 - 187 cm
XL 56 cm >188 cm

  

 

 

ROZMIAR RAMY XXS XS S M L XL
ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" 28"
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 440 470 490 510 530 560
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 515 524 538 553 568 583
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 418 418 418 418 418 418
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70,5 71 72 73 73 73,5
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 74 73,5 73,5 73,5
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 66 66 66 66 66 66
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 140 152 161 177 197 222
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 380 380 380 380 380 380
R - REACH - ZASIĘG [MM] 360 366 376 380 380 330
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 539 552 565 584 603 629
WB - BAZA KÓŁ [MM] 992 997 1001 1001 1017 1026
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 708 734 752 770 790 818
 
 
 
 
 
 
TECHNOLOGIE
 
 
 
 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

 

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

  Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
  Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

 

 
Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia

 

Dane techniczne

Producet MERIDA
Typ SZOSA
Rok 2024
Rozmiar koła 28"

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium