Rower szosowy Merida Scultura Endurance 8000 Silk Sparkling Blue 2024
Opis
ROWER SZOSOWY SCULTURA ENDURANCE 8000 |
Wysokiej klasy model SCULTURA ENDURANCE wyposażony w najnowsze komponenty zapewniające maksymalną wydajność. Nasza ciesząca się dużym uznaniem SCULTURA ENDURANCE płynnie łączy komfort i wydajność. Testowana i wielokrotnie nagradzana lekka rama z włókna węglowego CF3 o geometrii zorientowanej na komfort, prześwit dla opon o szerokości do 35 mm i widelec wykonany w całości z włókna węglowego zapewniający dodatkową amortyzację.
SCULTURA ENDURANCE to idealny wybór dla rowerzystów bardziej nastawionych na wypoczynek, którzy chcą cieszyć się długimi godzinami w siodle, a jednocześnie czuć się komfortowo i zrelaksowani na rowerze. Szerokie opony zapewniają duży komfort nawet na najbardziej dziurawych wiejskich drogach, a dłuższa główka ramy zapewnia bardziej zrelaksowaną pozycję podczas jazdy. Natychmiast stał się hitem międzynarodowej prasy rowerowej i oprócz nagrody „komfortu” od RennRad, zdobył także długą listę komplementów, takich jak „doskonały komfort”, „wzbudzający pewność siebie”, „żywy charakter” i „przyjemność” od referencyjne media rowerowe, takie jak Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips i Road.cc. W porównaniu do swojego imiennika, SCULTURA, ENDURANCE ma geometrię bardziej zorientowaną na komfort, duży prześwit na opony i płynną integrację najnowszych standardów. Znajduje się pomiędzy szosową SCULTURĄ z jednej strony a szutrową/przygodową SILEX z drugiej, podczas gdy linia SCULTURA ENDURANCE GR oferuje opcje skupione na wyścigach szutrowych z oponami przystosowanymi do jazdy w terenie i poszerzoną kierownicą.
- Lekka rama z włókna węglowego CF3 z geometrią zorientowaną na komfort i zapewniające pewność prowadzenia
- 12-biegowa grupa Shimano Ultegra Di2
-
Continental GP5000 AllSeason TR 32 mm opony
![]() |
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
||
![]() |
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | ||
![]() |
Rama Merida Scultura Endurance 8000 to lekka konstrukcja z zaawansowanego karbonu, która łączy wygodę jazdy z doskonałą dynamiką. Jej geometryczny design pozwala na komfortową pozycję kolarza na długich trasach, jednocześnie zapewniając efektywny transfer mocy. To idealna rama dla rowerzystów, którzy cenią sobie wygodę podczas długotrwałych przejażdżek. |
Shimano Ultegra Di2 to zaawansowane urządzenie, które zapewnia precyzyjne i błyskawiczne zmiany biegów na twoim rowerze. Dzięki elektronicznemu sterowaniu, Di2 eliminuje potrzebę siły fizycznej do przekładania biegów, co sprawia, że jazda jest płynniejsza i bardziej komfortowa. | ![]() |
SPECYFIKACJA |
RAMA: |
Scultura Endurance CF3 - carbon - maksymalny rozmiar opon: 700x35C |
WIDELEC: |
Scultura Endurance CF3 DISC |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano Ultegra Di2 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Ultegra Di2 |
MANETKA PRZÓD: |
Shimano Ultegra disc Di2 |
MANETKA TYŁ: |
Shimano Ulegra disc Di2 |
MECHANIZM KORBOWY: |
Shimano Ulegra - 50-34 |
WKŁAD SUPORTU | BB86 |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Shimano CS-R8100 - 11-34T - 12 przełożeń |
ŁAŃCUCH: | Shimano CN-M6100-12 |
OBRĘCZ: |
Merida Team GR30
|
OPONA PRZÓD: |
Continental GP5000 - 700x32C - zwijana |
OPONA TYŁ: |
Continental GP5000 - 700x32C - zwijana |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano CL800 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano CL800 |
HAMULEC PRZÓD: |
Shimano Ulegra |
HAMULEC TYŁ: |
Shimano Ultegra |
KIEROWNICA: |
Merida Expert SL II |
STERY: |
FSA ACR |
MOSTEK: |
FSA SMR ACR - XXS/XS - 90 mm - S/M - 100 mm - L - 110 mm - XL - 120 mm |
SIODŁO: | SCRATCH M5 |
SZTYCA: |
Merida Team SL - 27,2 mm - carbon |
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY |
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
|
TECHNOLOGIE |
![]() |
|
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania. |
![]() |
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty. |
![]() |
Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd. |
![]() |
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia
Dane techniczne
Producet | MERIDA |
Typ | SZOSA |
Rok | 2024 |
Rozmiar koła | 28" |