Rower szosowy Merida Scultura Endurance 5000 matt green

Dostępność: zapytaj o produkt
Cena: 13 499,00 zł 13499.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: MERIDA
Kod produktu: 22-38064-0

Opis

 

Nazwa Scultura Endurance mówi sama za siebie. To rower szosowy endurance zapewniający komfortową i efektywną jazdę, idealny na długie dystanse. Jest bardzo uniwersalny, możesz nim jeździć nie tylko na gładkim asfalcie, ale nawet na odcinkach szutrowych. Pomoże w tym możliwość założenia 35-mm opon (seryjnie Maxxis Detonator 32C), w rowerze można także założyć pełne błotniki (rower ma zdejmowany mostek tylnego trójkąta do mocowania błotnika). Scultura Endurance 5000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która świetnie łączy niską wagę, wysoką sztywność i duży komfort. Gwarantuje go m.in. specyficzna budowa rur tylnego trójkąta, w pełni karbonowy widelec oraz wysoka główka ramy dająca wygodną pozycję do jazdy. Komfort zwiększa również karbonowa sztyca Merida Expert CC. Rower wykorzystuje półzintegrowane prowadzenie przewodów (system Wire Port), które wchodzą do ramy przez stery, dzięki czemu są świetnie chronione przed brudem i wilgocią, a rower zyskuje bardzo czysty wygląd. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a suport Press-Fit 86 da efektywny transfer mocy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt roweru, Shimano Ultegra, o dużym zakresie przełożeń i sprawdzonym działaniu. Możesz polegać także na lekkich kołach zbudowanych na obręczach Merda Expert SL (Tubeless Ready), 12-mm sztywnych osiach oraz komponentach Merida. Dzięki hydraulicznym hamulcom tarczowym Shimano Ultegra w każdych warunkach pogodowych będziesz miał stałą jakość hamowania, pomoże w tym również system chłodzenia hamulca – Disc Cooler. O tym, że rower jest nie tylko niezwykle wygodny, ale też szybki, mogą świadczyć jego aerodynamiczne elementy takie jak ukryty zacisk sztycy zmniejszający turbulencje w jej okolicach. Chcesz się przekonać, jak komfortowa może być rasowa szosówka? Scultura Endurance 5000 czeka.

 

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  
 

 

SPECYFIKACJA

RAMA:

Scultura Endurance CF3 II

               - carbon

               - maksymalny rozmiar opon:                    700x35C

WIDELEC:

Scultura Endurance CF3 DISC

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Ultegra 
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Ultegra
MANETKA PRZÓD: 

Shimano Ultegra disc

MANETKA TYŁ:

Shimano Ulegra disc

MECHANIZM KORBOWY: Shimano Ulegra
WKŁAD SUPORTU SM-BB71-41B
WOLNOBIEG/KASETA:

Shimano CS-HG700

               - 11-34T

               - 11 przełożeń

ŁAŃCUCH: KMC X11
OBRĘCZ: Merida Expert SL
OPONA PRZÓD:

Maxxis Detonator

               - 700x32C

               - zwijana

OPONA TYŁ:

Maxxis Detonator

               - 700x32C

               - zwijana

TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT54
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT54
HAMULEC PRZÓD:

Shimano Ulegra

HAMULEC TYŁ:

Shimano Ultegra 

KIEROWNICA:

Merida Expert SL

STERY:

Merida-8151

MOSTEK:

Merida Expert CW

               - S/M  - 100 mm

               - L - 110 mm

               - XL - 120 mm

SIODŁO: Merida Expert CC
SZTYCA:

Merida Expert CC

               - 27,2 mm

               - carbon

 

 

 
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY

WAŻNE INFORMACJE:

Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.

Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:

  • do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
  • dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
  • jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.

Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru. 

 

 

ROZMIAR RAMY S M L XL
ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28"
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 490 510 530 560
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 538 553 568 583
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 418 418 418 418
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 72 73 73 73,5
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 73,5 73,5 73,5
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 66 66 66 66
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 161 177 197 222
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 380 380 380 380
R - REACH - ZASIĘG [MM] 376 380 389 397
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 565 584 603 629
WB - BAZA KÓŁ [MM] 1001 1001 1017 1026
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 785 803 823 852
 

Technologia   

 
 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

 

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

  Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
  Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
  Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

 

Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia

 

Dane techniczne

Producet MERIDA
Typ SZOSA
Rok 2022
Rozmiar koła 28"

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium