Rower szosowy Merida Reacto 8000 Silk Evergreen 2024

  • nowość
Dostępność: zapytaj o produkt
Cena: 22 999,00 zł 22999.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: MERIDA
Kod produktu: 2400100-0

Opis

 

ROWER SZOSOWY REACTO 8000
 
 

Zwycięzca testów i najważniejszych wyścigów, rower aero ze ścisłej światowej czołówki. W najnowszej wersji Reacto położono nacisk na integrację przewodów i poprawę komfortu jazdy, przy zachowaniu najmocniejszych stron dotychczasowej wersji roweru, takich jak wysoka sztywność i świetne prowadzenie. By jeszcze bardziej zmniejszyć opory powietrza na trasie, udoskonalono także widelec i górne rury tylnego trójkąta, wprowadzono również ukryty zacisk sztycy, zintegrowaną sztywną oś i lepiej niż wcześniej zintegrowany z ramą system chłodzenia Disc Cooler. W Reacto można teraz założyć opony o szerokości nawet 30 mm i jeszcze bardziej poprawić komfort jazdy oraz przyczepność. Reacto 8000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która cechuje się niską wagą i wysoką sztywnością. Ma też wyścigową geometrię, która zapewni Ci aerodynamiczny zysk na trasie. Precyzję prowadzenia zapewnia stożkowa główka ramy. Precyzyjny jest również elektroniczny osprzęt Reacto 8000: Shimano Ultegra Di2. Świetny transfer mocy daje suport Press-Fit 86,5. Na świetne wyposażenie tego modelu składają się także: karbonowe koła Reynolds AR 60 DB (Tubeless Ready), aerodynamiczna karbonowa sztyca Merida Team CW, która wydatnie zwiększa komfort jazdy, 12-mm sztywne osie, aluminiowy kokpit z wewnętrznym prowadzeniem przewodów (kierownica Merida i mostek FSA), siodełko Prologo Scratch M5 czy opony Continental Grand Prix 5000S TR 25 mm. W Reacto jeszcze bardziej docenisz zalety hamulców tarczowych dzięki udoskonalonemu systemowi ich chłodzenia Disc Cooler. Przygotuj się na nowe doznania, szybkość i komfort w jednym! Wsiądź na Reacto 8000 i bądź swoją najszybszą wersją.

 

  • Bardzo lekka i sztywna aerodynamiczna karbonowa rama CF3
  • Osprzęt Shimano Ultegra Di2, korba Shimano Ultegra 52-36, 12-rzędowa kaseta Shimano CS-R8100 (Ultegra) 11-30
  • Aluminiowy kokpit Merida/FSA z wewn. prowadzeniem przewodów
  • Karbonowe koła Reynolds AR 60 DB (Tubeless Ready) i 12-mm sztywne osie
  • Suport Press-Fit 86,5 dla świetnego transferu mocy
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra z chłodzeniem Disc Cooler
  • Zwiększająca komfort karbonowa sztyca Merida Team CW z wkładką elastomerową
  • Opony Continental Grand Prix 5000S TR 25 mm i prześwit na 30-mm opony
  • Siodło Prologo Scratch M5
  • Wiele elementów dodatkowo poprawiających aerodynamikę

 

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  
 

 

Rama Merida Reacto 8000 to lekka i sztywna konstrukcja z zaawansowanego karbonu, która zapewnia doskonałą aerodynamikę i precyzję prowadzenia na trasie. Jej wyjątkowa geometria gwarantuje optymalną pozycję kolarza i efektywny transfer mocy. Zintegrowane przewody oraz ukryty zacisk sztycy nadają ramie nowoczesny wygląd i minimalizują opory powietrza.

 Shimano Ultegra Di2 to zaawansowane urządzenie, które zapewnia precyzyjne i błyskawiczne zmiany biegów na twoim rowerze. Dzięki elektronicznemu sterowaniu, Di2 eliminuje potrzebę siły fizycznej do przekładania biegów, co sprawia, że jazda jest płynniejsza i bardziej komfortowa.  

 

 

 

SPECYFIKACJA
 
 

 

RAMA:

Reacto CF3 IV 

               - karbon

               - maksymalny rozmiar opon:                    700x30C

WIDELEC:

Reacto CF3 IV Disc

PRZERZUTKA PRZÓD:

Shimano Ultegra Di2

PRZERZUTKA TYŁ:

Shimano Ultegra Di2

MANETKA PRZÓD: Shimano Ultegra disc Di2
MANETKA TYŁ: Shimano Ultegra disc Di2
MECHANIZM KORBOWY:

Shimano Ultegr

               - 52-36

WKŁAD SUPORTU BB86
WOLNOBIEG/KASETA:

Shimano CS-R8100

               - 11-30T

               - 12 przełożeń

ŁAŃCUCH: Shimano CS-M6100-12
KOŁA:
Reynolds AR 60 DB
OPONA PRZÓD:

Continental Grand Prix 5000S TR

               - 700x28C

               - zwijana

               - tubeless ready

OPONA TYŁ:

Continental Grand Prix 5000S TR

               - 700x28C

               - zwijana

               - tubeless ready

TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano CL800
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano CL800
HAMULEC PRZÓD:

Shimano Ultegra

               - hydrauliczne

HAMULEC TYŁ:

Shimano Ultegra

               - hydrauliczne

KIEROWNICA:

Merida Expert CW

STERY:

FSA ACR

MOSTEK:

FSA SM ACR

               - -6 stopni

               - XXS/XS - 90 mm

               - S - 100 mm

               - M - 110 mm

               - L/XL - 120 mm

SIODŁO: Prologo Scratch M5
SZTYCA:

Merida Team CW

               - areo

               - carbon

ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ:

2x12

WAGA:

7,90 kg

 

 

DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY
 
 
 

WAŻNE INFORMACJE:

Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.

Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:

  • do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
  • dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
  • jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.

Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru. 

 

XS 47 cm 158 - 168 cm
S 50 cm 169 - 174 cm
M 52 cm 175 - 181 cm
L 56 cm 182- 187 cm
XL 59 cm > 188cm

  

ROZMIAR RAMY XS S M L XL
ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28"
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 500 520 540 560 590
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 536 545 560 575 590
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 408 408 408 408 408
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 72 72,5 73,5 73,5 74
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 73,5 73 73
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 70 66 66 66 66
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 112 128 140 155 176
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 385 385 385 385 385
R - REACH - ZASIĘG [MM] 384 390 395 400 409
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 529 542 557 571 593
WB - BAZA KÓŁ [MM] 983 990 990 999 1010
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 771 792 810 826 853
 
 
TECHNOLOGIE
 
 
 
 
 

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.

 

 

Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

  Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

 

Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia

Dane techniczne

Producet MERIDA
Typ SZOSA
Rok 2024
Rozmiar koła 28"

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium