Rower szosowy Meirda Reacto 5000 black
Opis
Zwycięzca testów i najważniejszych wyścigów, rower aero ze ścisłej światowej czołówki, staje się jeszcze lepszy, lżejszy i wszechstronniejszy. W nowej wersji Reacto położono nacisk na integrację przewodów i poprawę komfortu jazdy, przy zachowaniu najmocniejszych stron dotychczasowego modelu. By jeszcze bardziej zmniejszyć opory powietrza na trasie, udoskonalono także widelec i górne rury tylnego trójkąta, wprowadzono również ukryty zacisk sztycy, zintegrowaną sztywną oś i lepiej niż wcześniej zintegrowany z ramą system chłodzenia Disc Cooler. W nowym Reacto można założyć opony o szerokości nawet 30 mm i jeszcze bardziej poprawić komfort jazdy oraz przyczepność. Reacto 5000 ma ramę CF3 zbudowaną z zaawansowanego składu karbonowych włókien, która cechuje się niską wagą i wysoką sztywnością. Ma też wyścigową geometrię, która zapewni Ci aerodynamiczny zysk na trasie. Precyzję prowadzenia zapewnia stożkowa główka ramy. Niezwykle precyzyjny jest również osprzęt Reacto 5000: Shimano Ultegra. Świetny transfer mocy zapewnia suport Press-Fit 86,5. Na bardzo dobre wyposażenie tego modelu składają się także: solidne koła Merida Expert CW (Tubeless Ready), aerodynamiczna karbonowa sztyca Merida S-Flex z wkładką elastomerową, która wydatnie zwiększa komfort jazdy, 12-mm sztywne osie, aluminiowy kokpit z wewnętrznym prowadzeniem przewodów (kierownica Merida Expert CW i mostek FSA NS SMR) czy opony Continental Ultra Sport III. W nowym Reacto jeszcze bardziej docenisz zalety hamulców tarczowych dzięki udoskonalonemu systemowi ich chłodzenia Disc Cooler. Przygotuj się na nowe doznania, szybkość i komfort w jednym! Wsiądź na Reacto 5000 i bądź swoją najszybszą wersją.
![]() |
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
||
![]() |
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL |
SPECYFIKACJA
RAMA: |
REACTO CF3 IV - carbon - maksymalny rozmiar opony: 700x30C |
WAGA: | |
WIDELEC: | REACTO CF3 IV DISC |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano Ultegra |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Ultegra |
MANETKA PRZÓD: | Shimano Ultegra disc |
MANETKA TYŁ: | Shimano Ultegra disc |
MECHANIZM KORBOWY: |
Shimano RS510 - 52 - 36T |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Shimano CS-R7000 - 11-30T - 11 przełożeń |
WKŁAD SUPORTU: |
SM-BB71-41B - pressfit 86,5 |
ŁAŃCUCH: | KMC X11 |
OŚ TYŁ: | Merida Expert SL |
OBRĘCZ: | Merida Expert CW |
OPONA PRZÓD: | Continental Ultra Sport III |
OPONA TYŁ: |
Continental Ultra Sport III |
DĘTKI: |
Ultralite 60 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano RT64 |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano RT64 |
HAMULEC PRZÓD: | Shimano Ultegra |
HAMULEC TYŁ: | Shimano Ultegra |
CHWYTY KIEROWNICY: | Prologo One-Touch |
KIEROWNICA: |
Merida Expert CW |
STERY: | FSA ACR |
MOSTEK: |
FSA SMR ACR - XXS/XS - 90 mm - S - 100 mm - M - 110 mm - L/XL - 120 mm |
SIODŁO: | Merida Expert CC |
SZTYCA: | Merida Team CC |
TYLNE ŚWIATŁO: | REACTO light |
OBEJMA PODSIODŁOWA: | Merida Reacto Aero |
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
ROZMIAR RAMY | XS | S | M | L | XL |
ROZMIAR OPON | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] | 500 | 520 | 540 | 560 | 590 |
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] | 536 | 545 | 560 | 575 | 590 |
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] | 72 | 72,5 | 73,5 | 73,5 | 74 |
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] | 74 | 74 | 73,5 | 73 | 73 |
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] | 70 | 66 | 66 | 66 | 66 |
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] | 112 | 128 | 140 | 155 | 176 |
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 |
R - REACH - ZASIĘG [MM] | 384 | 390 | 395 | 400 | 409 |
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] | 529 | 542 | 557 | 571 | 593 |
WB - BAZA KÓŁ [MM] | 983 | 990 | 990 | 999 | 1010 |
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] | 771 | 792 | 810 | 826 | 853 |
TECHNOLOGIE:
|
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
![]() |
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania. |
![]() |
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia
Dane techniczne
Producet | MERIDA |
Typ | SZOSA |
Rok | 2022 |
Rozmiar koła | 28" |