Rower górski Merida Big Nine 20 Matt Fall Green
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 22-47887-0
Opis
Trudno o hardtaila z lepszą ramą w tym przedziale cenowym. Big.Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres przełożeń napęd Shimano 2 x 8, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30 HLO Coil 100 mm. Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Power DS-100HT. W walce z przeszkodami pomogą Ci mocne koła 29" Merida CC, a jazdę w terenie ułatwią opony Merida K1080. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na szybki trening, czy na spokojną wycieczkę, Big.Nine 20 będzie dla Ciebie odpowiednim partnerem.
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
|||
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | |||
SPECYFIKACJA
RAMA: |
Big.Nine TFS III - aluminiowa - maksymalny rozmiar opon: 29x2,25 |
WIDELEC: |
Suntour XCT30 HLO |
PIASTA PRZÓD: |
Shimano TX505 - 100x9mm - 32 szprych - Centerlock |
PIASTA TYŁ: |
Shimano TX505 - 135x9mm - 32H - Centerlock |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano FD-M315-TS |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano RD-M360 |
MANETKA PRZÓD: |
Micro Shift TS39-L |
MANETKA TYŁ: |
Micro Shift TS39-8R |
MECHANIZM KORBOWY: | Shimano FC-M315-2 |
WKŁAD SUPORTU | FSA TH-7420ST-W |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Sunrace CSM668 - 11-32T - 8 przełożeń |
ŁAŃCUCH: | Sunrace M84 |
OBRĘCZ: |
Merida CC |
OPONA PRZÓD: |
Merida K1080 - 29x2,2" - drutowana |
OPONA TYŁ: |
Merida K1080 - 29x2,2" - drutowana |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano RT10 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano RT10 |
HAMULEC PRZÓD: |
Shimano MT200
|
HAMULEC TYŁ: |
Shimano MT200
|
KIEROWNICA: |
Merida CC |
STERY: |
Merida M2345 |
MOSTEK: |
Merida CC - S - 70 mm - M - 80 mm - L - 90 mm - XL - 100 mm - XXL - 110 mm |
SIODŁO: | Merida Sport comfort |
SZTYCA: |
Merida CC - 30,9 mm - aluminium |
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
XS | 14" | < 163 cm |
S | 15" | < 172 cm |
M | 17" | 170 - 177 cm |
L | 19" | 175 - 182 cm |
XL | 20" | 180 - 186 cm |
XXL | 22" | > 187 cm |
|
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
|
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. |
|
|
|
|
|
|
|
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia