Rower górski Big Nine 500 Gunmetal Grey - SHIMANO CUES 2024
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 24-01296-0
Opis
ROWER GÓRSKI MERIDA BIG NINE 500 |
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Możesz polegać na solidnym napędzie Shimano CUES z korbą 36-22 i 11-rzędową kasetą 11-45 oraz na hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano. Jazdę po nierównościach ułatwi powietrzny amortyzator Manitou Markhor Comp 100 mm. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Comp CC (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Komfort na trasie zapewniają specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które dobrze tłumią wibracje w terenie, zwiększają go także opony Maxxis Ikon 2,2". Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
- Podwójnie cieniowana rama aluminiowa z kołami 29 calowymi.
- Mniej agresywna i bardziej wyprostowana geometria zapewniająca maksymalną kontrolę i komfort
- Widelec amortyzowany Manitou Markhor ze skokiem 100 mm i zdalną blokadą
- Napęd 2x11 przełożeń Shimano CUES
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano
- Wewnętrzne prowadzenie linek
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
|||
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | |||
SHIMANO CUES U6000 Płynna zmiana przełożeń i niezawodna, długotrwała wydajność na rowerach trekkingowych i e-bike'ach Z tą niezawodną przerzutką tylną zapewniającą płynną zmianę przełożeń i pedałowanie bez wysiłku w połączeniu z napędami 2x11 odkryjesz na nowo przyjemność z jazdy trekkingowej i codziennej jazdy na rowerze z prostą kierownicą. Niskoprofilowa konstrukcja i stabilizacja łańcucha skłaniają rowerzystów do wybierania trudniejszych tras. |
SPECYFIKACJA |
RAMA: |
Big.Nine TFS IV - aluminiowa - maksymalny rozmiar opon: 29x2,25 |
WIDELEC: |
Manitou Markhor Comp - powietrzny |
PIASTA PRZÓD: |
Shimano QC300 - 100x9mm - 32H - Centerlock |
PIASTA TYŁ: |
Shimano QC300 - 135x9mm - 32H - Centerlock |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano Cuse U6000 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Cuse U6020 |
MANETKA PRZÓD: |
Shimano Cuse U6000 |
MANETKA TYŁ: |
Shimano Cuse U6000 |
MECHANIZM KORBOWY: | Shimano Cuse U6002 |
WKŁAD SUPORTU | BSA |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Sunrace LG400 - 11-45T - 11 przełożeń |
ŁAŃCUCH: | Shimano LG500 |
OBRĘCZ: |
Merida Comp CC |
OPONA PRZÓD: |
Maxxis Ikon - 29x2,2" - drutowana |
OPONA TYŁ: |
Maxxis Ikon - 29x2,2" - drutowana |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano RT10 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano RT10 |
HAMULEC PRZÓD: |
Shimano M4100 |
HAMULEC TYŁ: |
Shimano M4100 |
KIEROWNICA: |
Merida Expert CC |
STERY: |
Merida M4455 |
MOSTEK: |
Merida Comp CC - S - 70 mm - M - 80 mm - L - 90 mm - XL - 100 mm - XXL - 110 mm |
SIODŁO: | Merida Comp SL |
SZTYCA: |
Merida Comp CC - 30,9 mm - aluminium |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: |
2 x 11 |
WAGA: | 12,70 kg |
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY |
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
XS | 14" | < 163 cm |
S | 15" | < 172 cm |
M | 17" | 170 - 177 cm |
L | 19" | 175 - 182 cm |
XL | 20" | 180 - 186 cm |
XXL | 22" | > 187 cm |
|
TECHNOLOGIE |
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
|
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. |
|
|
|
|
|
|
|
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia