Rower crossowy damski Merida Crossway 40 Lady silk champagne
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 22-44259-0
Opis
MERIDA CROSSWAY 40
Crossway Lady to nasz synonim wszechstronności – damski rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. Od sezonu 2021 Crossway Lady 40 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano 3 x 9, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Power DS-100HT/Shimano MT200. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec Suntour NEX HLO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida TK, zwiększą go także wytrzymałe opony MERIDA K1171 z niskimi oporami toczenia. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida CC oraz komponentach Merida. Crossway Lady 40 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!
- Aluminiowa rama TFS III o lekkiej konstrukcji i komfortowej geometrii, z obniżonym przekrokiem
- Stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów
- Amortyzator SR Suntour NEX HLO Coil 63 mm
- Przerzutka Shimano FD-M370 (Altus), korba Shimano 48-36-26, 9-rzędowa kaseta Shimano CS-HG200 11-32
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Power DS-100HT/Shimano MT200
- Koła 700c z oponami Merida dla szybkiej i komfortowej jazdy
- Koła Merida CC, regulowany mostek Merida TK i amortyzowana sztyca Merida TK
- Możliwość przymocowania błotników, bagażnika i stopki
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
|||
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | |||
SPECYFIKACJA
RAMA: |
CROSSWAY TFS III - aluminiowa - maksymalny rozmiar opon: 700x50C |
WIDELEC: |
SR Suntour NEX HLO - sprężynowy |
PIASTA PRZÓD: |
Shimano TX505 - 100x9mm - 32 szprychy - Centerlock |
PIASTA TYŁ: |
Shimano TX505 - 135x9mm - 32 szprychy - Centerlock |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano RD-M370 |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano FD-M370 |
MANETKA PRZÓD: |
Micro Shift SL-M850-L / Shimano ST-EF505 |
MANETKA TYŁ: |
Micro Shift SL-M859-R / Shimano ST-EF505 |
MECHANIZM KORBOWY: |
Shimano FC-M371
|
WKŁAD SUPORTU | FSA TH-7420ST-W |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Shimano CS-HG200 - 11-32T - 9 przełożeń |
ŁAŃCUCH: | KMC M99 |
OBRĘCZ: |
Merida CC |
OPONA PRZÓD: |
MERIDA K1171
- 700x40C - drutowana |
OPONA TYŁ: |
MERIDA K1171
- 700x40C - drutowana |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano RT10 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano RT10 |
HAMULEC PRZÓD: |
Power DS-100HT / SHIMANO MT200
|
HAMULEC TYŁ: |
Power DS-100HT / SHIMANO MT200
|
KIEROWNICA: |
Merida CC |
STERY: |
FSA TH888/NO.10 |
MOSTEK: |
Merida TK -100 mm |
SIODŁO: | Merida Cross Sport |
SZTYCA: |
Merida TK - 27,2 mm - aluminium - amortyzowana |
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
ROZMIAR RAMY | XXS | XS | S | M | L | XL |
ROZMIAR OPON | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] | 390 | 430 | 470 | 510 | 550 | 590 |
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] | 560 | 565 | 580 | 590 | 610 | 630 |
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] | 460 | 460 | 460 | 460 | 460 | 460 |
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] | 70,5 | 70,5 | 71 | 71 | 71,5 | 71,5 |
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] | 74 | 74 | 73,5 | 73,5 | 73 | 73 |
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] | 130 | 130 | 140 | 155 | 175 | 205 |
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] | 468 | 468 | 468 | 468 | 468 | 468 |
R - REACH - ZASIĘG [MM] | 382 | 387 | 393 | 399 | 406 | 418 |
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] | 620 | 620 | 631 | 645 | 667 | 695 |
WB - BAZA KÓŁ [MM] | 1076 | 1081 | 1085 | 1096 | 1104 | 1125 |
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] | 639 | 713 | 748 | 782 | 817 | 854 |
Technologia
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
|
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. |
|
|
|
|
|
|
|
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia