Rower crossowy damski Merida Crossway 300 lady black
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 22-33683-0
Opis
ROWER DAMSKI CROSSOWY MERIDA CROSSWAY 300 LADY |
Crossway to nasz synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy. W sezonie 2022 Crossway 300 ma całkowicie nową ramę TFS III z lżejszą konstrukcją, mocno opadającą górną rurą dla łatwego wsiadania na rower i zsiadania z niego, a także nowym wewnętrznym prowadzeniem przewodów dla czystego wyglądu i ochrony przed wilgocią i brudem. Rama z podwójnie cieniowanego i technoformowanego aluminium ma lekkie i sztywne rury, a także komfortową geometrię. Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy albo do dojazdów do pracy. Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci sprawdzony napęd Shimano Deore 3 x 10, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą mocne hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275. Komfort na trasie poprawi amortyzowany widelec Suntour NX1-DS-LO Coil 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive II z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności no drodze. Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz komponentach Merida. Crossway 300 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach. Cała naprzód!
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
|||
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | |||
SPECYFIKACJA |
RAMA: |
CROSSWAY L TFS III - aluminiowa - maksymalny rozmiar opon: 700x50C |
WIDELEC: |
Suntour NCX-D LO |
PIASTA PRZÓD: |
Shimano TX505 - 100x9mm - 32 szprychy - Centerlock |
PIASTA TYŁ: |
Shimano TX505 - 135x9mm - 32 szprychy - Centerlock |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano Deore |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Deore |
MANETKA PRZÓD: |
Shimano Deore |
MANETKA TYŁ: |
Shimano Deore |
MECHANIZM KORBOWY: | FSA Alfa Drive |
WKŁAD SUPORTU | FSA TH-7420ST |
WOLNOBIEG/KASETA: |
Sunrace HG500 - 11-34T - 10 przełożeń |
ŁAŃCUCH: | KMC X10 |
OBRĘCZ: |
Merida Comp TK |
OPONA PRZÓD: |
Maxxis Overdrive Excel - 700x40C - zwijana |
OPONA TYŁ: |
Maxxis Overdrive Excel - 700x40C - zwijana |
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: | Shimano RT10 |
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: | Shimano RT10 |
HAMULEC PRZÓD: |
Tektro M275 |
HAMULEC TYŁ: |
Tektro M275 |
KIEROWNICA: |
Merida Comp CC |
STERY: |
Merida M2346 Neck |
MOSTEK: |
Merida Comp TK - XXS/XS/S - 80 mm - M/L - 90 mm - XL - 100 mm |
SIODŁO: | Merida Cross Sport |
SZTYCA: |
Merida TK - 30,9 mm - aluminium - amortyzowana |
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY |
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
XXS | 15" | 149 - 157 cm |
XS | 17" | 157 - 163 cm |
S | 18,5" | 163 - 170 cm |
M | 20" | 170 - 177 cm |
L | 21.5" | > 177 cm |
|
TECHNOLOGIE |
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
|
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. |
|
|
|
|
|
|
|
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania. | |
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania. |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia