ROWER MERIDA SCULTURA ENDURANCE 6000 RED 28" 2022

SCULTURA ENUDRANCE 6000 2022
  • nowość
Dostępność: zapytaj o produkt
Cena: 13 999,00 zł 13999.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

 

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  
 

 

SPECYFIKACJA

RAMA:

Scultura Endurance CF3 II

               - carbon

               - maksymalny rozmiar opon:                    700x35C

WIDELEC:

Scultura Endurance CF3 DISC

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Ultegra 
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Ultegra
MANETKA PRZÓD: 

Shimano Ultegra disc

MANETKA TYŁ:

Shimano Ulegra disc

MECHANIZM KORBOWY: Shimano Ulegra
WKŁAD SUPORTU SM-BB71-41B
WOLNOBIEG/KASETA:

Shimano CS-HG700

               - 11-34T

               - 11 przełożeń

ŁAŃCUCH: KMC X11
OBRĘCZ:

Fulcrum Racing 700 DB

OPONA PRZÓD:

Maxxis Detonator

               - 700x32C

               - zwijana

OPONA TYŁ:

Maxxis Detonator

               - 700x32C

               - zwijana

TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano MT800
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano MT800
HAMULEC PRZÓD:

Shimano Ulegra

HAMULEC TYŁ:

Shimano Ultegra 

KIEROWNICA:

Merida Expert SL

STERY:

Merida-8151

MOSTEK:

Merida Expert CW

               - S/M  - 100 mm

               - L - 110 mm

               - XL - 120 mm

SIODŁO: Merida Expert CC
SZTYCA:

Merida Expert CC

               - 27,2 mm

               - carbon

 

 

 
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY

WAŻNE INFORMACJE:

Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.

Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:

  • do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
  • dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
  • jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.

Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru. 

 

 

ROZMIAR RAMY S M L XL
ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28"
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 490 510 530 560
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 538 553 568 583
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 418 418 418 418
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 72 73 73 73,5
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 73,5 73,5 73,5
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 66 66 66 66
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 161 177 197 222
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 380 380 380 380
R - REACH - ZASIĘG [MM] 376 380 389 397
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 565 584 603 629
WB - BAZA KÓŁ [MM] 1001 1001 1017 1026
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 785 803 823 852
 

Technologia   

 
 

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

 

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

  Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
  Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.
  Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

 

Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia

 

Dane techniczne

PRODUCENT MERIDA
TYP SZOSA
ROK 2022
ROZMIAR KOŁA 28"

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium