MERIDA REACTO 5000 ORANGE/BLACK 2022

REACTO 5000 TEAM REPLICA
  • nowość
Dostępność: zapytaj o produkt
Cena: 12 699,00 zł 12699.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  

 

SPECYFIKACJA

 

RAMA:

REACTO CF3 IV

              - carbon

              - maksymalny rozmiar opony:                           700x30C

WAGA:  
WIDELEC: REACTO CF3 IV DISC
PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Ultegra 
PRZERZUTKA TYŁ:  Shimano Ultegra 
MANETKA PRZÓD: Shimano Ultegra disc
MANETKA TYŁ:  Shimano Ultegra disc
MECHANIZM KORBOWY:

Shimano RS510 

             - 52 - 36T

WOLNOBIEG/KASETA:

Shimano CS-R7000

              - 11-30T

              - 11 przełożeń

WKŁAD SUPORTU:

SM-BB71-41B

              - pressfit 86,5

ŁAŃCUCH: KMC X11
OŚ TYŁ: Merida Expert SL
OBRĘCZ: Merida Expert CW
OPONA PRZÓD: Continental Ultra Sport III
OPONA TYŁ:

Continental Ultra Sport III

DĘTKI:

Ultralite 60

TARCZA HAMULCOWA PRZÓD: Shimano RT64
TARCZA HAMULCOWA TYŁ: Shimano RT64
HAMULEC PRZÓD: Shimano Ultegra
HAMULEC TYŁ: Shimano Ultegra
CHWYTY KIEROWNICY: Prologo One-Touch
KIEROWNICA:

Merida Expert CW

STERY: FSA ACR
MOSTEK:

FSA SMR ACR

              - XXS/XS - 90 mm

              - S - 100 mm

              - M - 110 mm

              - L/XL - 120 mm

SIODŁO: Merida Expert CC 
SZTYCA: Merida Team CC
TYLNE ŚWIATŁO: REACTO light 
OBEJMA PODSIODŁOWA: Merida Reacto Aero
 
 
 
 
 
 
DOPASOWANIE ROZMIARU RAMY

WAŻNE INFORMACJE:

Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.

Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:

  • do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
  • dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
  • jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.

Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć na stronie www.merida-bikes.com w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru. 

 
 

 

ROZMIAR RAMY XS S M L XL
ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28"
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 500 520 540 560 590
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 536 545 560 575 590
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 408 408 408 408 408
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 72 72,5 73,5 73,5 74
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 73,5 73 73
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 70 66 66 66 66
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 112 128 140 155 176
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 385 385 385 385 385
R - REACH - ZASIĘG [MM] 384 390 395 400 409
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 529 542 557 571 593
WB - BAZA KÓŁ [MM] 983 990 990 999 1010
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 771 792 810 826 853
 

 

  

TECHNOLOGIE: 

  Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
  Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
 

Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.

 

Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

 

Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

 

Zaprojektowane przez MERIDĘ stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.


Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

 

 

Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia 

Dane techniczne

producent Merida
koła 28"

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium