MERIDA BIG NINE LIMITED 2019 black

Dostępność: zapytaj o dostępność?
Cena: 5 199,00 zł 5199.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.8
Producent: MERIDA
Kod produktu: 6489

Opis

 MERIDA BIG NINE LIMITED 2019

 

Dostępne w sklepie: 15 i 21'

 

NAPĘD Shimano, WIDELEC Manitou

 

       
  Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku.
Bezpieczne i gotowe do jazdy!!!
 
 
 
       
  Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL  
 

 

SPECYFIKACJA

RAMA
RAMA BIG.NINE LITE
ROZMIAR RAMY S(15") - M(17") - L(18.5") - XL(20") - XXL(22")
KOLOR MATT BLACK(GLOSSY BLUE)
WIDELEC Manitou Markhor Comp, Air, skok 100mm, STR, Taperowany, Manetka blokady skoku
 
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA 11
PRZERZUTKA TYŁ Shimano SLX Shadow+
MANETKA TYŁ Shimano SLX
MECHANIZM KORBOWY FSA Gamma Pro 1x MegaExo, 32 ATC
WKŁAD SUPORTU Shimano BB71-41A pressfit
KASETA Sunrace CSMX8, 11-46 ATC, 11 GER
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 29"
PIASTA PRZÓD Shimano MT400-B, 110x15 WHF, 32 SPH,
Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano MT400-B, 148x12 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI Ultralite-29
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
 
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ Shimano MT-200
KIEROWNICA MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, płaska
MOSTEK MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, -6 ASD
SIODŁO MERIDA Comp CC
SZTYCA MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB
 Waga 12,08 kg
 
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia
 
 

Dopasownie rozmiaru:

Technologia


 
 
SMART ENTRY SMART ENTRY
 
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
 
INTERNAL CABLE ROUTINGINTERNAL CABLE ROUTING
 
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
 
DOWN TUBE EXITDOWN TUBE EXIT
 
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
 
FLEX STAY FLEX STAY
 
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
 
X-TAPER HEADTUBEX-TAPER HEADTUBE
 
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
 
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
 
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
 
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS) HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
 
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
 
  
SMOOTH WELDINGSMOOTH WELDING
 
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
CHAINSTAY POST MOUNT DISCCHAINSTAY POST MOUNT DISC
 
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
 
Di2 READY DI2 READY
 
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
 
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110 BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
 
REMOTE LOCKOUTREMOTE LOCKOUT
 
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
 
Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

 

Dane techniczne

producent Merida
koła 29"

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium