

MERIDA BIG NINE 700 MATT FOG GREEN 2021
Opis
ROWER MERIDA BIG NINE 700 MATT FOG GREEN (GLOSSY MOSS GREEN) 2021
Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 700 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec Manitou Markhor Comp. Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać także na napędzie z najnowszą grupą Shimano XT oraz hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano XT. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29" Merida Expert CC z piastami Shimano SLX w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort. Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon. Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!
![]() |
Nasze rowery są starannie złożone, wszystkie komponenty są skręcone, wyregulowane i nasmarowane według standardu VELMARU od 1996 roku. Bezpieczne i gotowe do jazdy!!! |
||
![]() |
Ponad 150 rowerów szosowych, 300 sportowych i turystycznych od ręki w NASZYM SKLEPIE. Karbonowe, aluminiowe, komfortowe i aero. Dopasowujemy pozycję. Rozmiary od XS do XL | ||
SPECYFIKACJA
WAGA | 12,000 |
ROZMIAR | L |
ROZMIAR KOŁA | 29" |
INFORMACJE DODATKOWE | lekka i sztywna aluminiowa rama Lite o sportowej geometrii; stożkowa główka ramy dla precyzyjnego prowadzenia; amortyzator Manitou Markhor Comp Air 100 mm; osprzęt Shimano z przerzutką Deore XT Shadow+; 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT; koła 29” dla łatwego przetaczania się przez przeszkody; sztywne osie i piasty Shimano SLX w standardzie Boost; koła Merida Expert CC (Tubeless Ready) i sztyca Merida Comp CC |
HAMULEC PRZÓD | Shimano XT 2 tłoczki |
HAMULEC TYŁ | Shimano XT 2 tłoczki |
KASETA | Shimano SLX 10-45 12S |
KIEROWNICA | MERIDA EXPERT CC 740 |
LAŃCUCH | KMC X12 |
MANETKA PRZÓD | Shimano XT |
MANETKA TYŁ | Shimano XT |
MECHANIZM KORBOWY | Shimano XT 36-26 |
MOSTEK | MERIDA EXPERT CC 31.8 |
OBRĘCZ PRZÓD | MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR Tubeless ready |
OBRĘCZ TYŁ | MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR Tubeless ready |
OPONA PRZÓD | Maxxis Ikon 29x2.2" drut |
OPONA TYŁ | Maxxis Ikon 29x2.2" drut |
PIASTA PRZÓD | Shimano SLX 110x15 32H Centerlock |
PIASTA TYŁ | Shimano SLX 148x12 32H Centerlock |
PRZERZUTKA PRZÓD | Shimano XT |
PRZERZUTKA TYŁ | Shimano XT M8120 Shadow+ |
SIODŁO | MERIDA COMP CC |
STERY | MERIDA M2331 |
SZTYCA | MERIDA COMP CC 30.9 |
TARCZA PRZÓD | Shimano RT54 180mm |
TARCZA TYŁ | Shimano RT54 160mm |
TYP RAMY | BIG.NINE LITE aluminium |
WIDELEC | Manitou Markhor Comp Air 100 mm zdalna blokada |
WKŁAD SUPPORTU | Shimano MT500-PA pressfit |
Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji bez uprzedzenia
WAŻNE INFORMACJE:
Podane zakresy są wyłącznie wskazówką poprzedzającą precyzyjny dobór rozmiaru ramy. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego, żeby dokonać wyboru uwzględniającego indywidualne preferencje i uwarunkowania.
Jeśli Twój wzrost mieści się pomiędzy dwoma sugerowanymi rozmiarami ramy, powinieneś trzymać się następujących zasad:
- do sportowej jazdy lepiej wybrać mniejszą ramę,
- dla bardziej komfortowej pozycji lepiej wybrać większą ramę,
- jeśli używasz regulowanej sztycy, odejmij ok. 3 cm albo 1 cal z sugerowanego rozmiaru ramy.
Przydatne w doborze rozmiaru ramy wartości geometrii możesz znaleźć w zakładce "geometria" przy każdym modelu roweru.
GÓRSKIE - MTB HARDTAILS LITE
ROZMIAR R |
WZROST |
S | < 175 cm |
M | 174 - 183 cm |
L | 179 - 185 cm |
XL | 184 - 189 cm |
XXL | > 192 cm |
GEOMETRIA BIG.NINE
ROZMIAR RAMY | S | M | L | XL | XXL |
ROZMIAR OPON | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ROZMIAR RAMY [CM] | 38 | 44 | 48 | 53 | 58 |
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] | 382 | 444 | 483 | 532 | 584 |
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] | 585 | 605 | 625 | 645 | 665 |
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] | 433 | 433 | 433 | 433 | 433 |
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] | 73,5 | 73,5 | 73,5 | 73,5 | 73,5 |
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] | 95 | 100 | 110 | 125 | 145 |
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] | 506 | 506 | 506 | 506 | 506 |
R - REACH - ZASIĘG [MM] | 403 | 422 | 439 | 455 | 469 |
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] | 614 | 619 | 628 | 642 | 661 |
WB - BAZA KÓŁ [MM] | 1080 | 1100 | 1121 | 1142 | 1163 |
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] | 688 | 740 | 771 | 816 | 859 |
Technologia
![]() |
SMOOTH WELDINGWygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. |
![]() |
INTERNAL CABLE ROUTINGProwadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią. |
![]() |
FLEX-STAYSpecjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania. |
![]() |
X-TAPER HEADTUBERozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach. |
![]() |
SMART ENTRYWewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych. |
![]() |
Di2 READYRozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej. |
![]() |
DOWN TUBE EXITDuże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę. |
![]() |
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUMNajwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram. |
![]() |
HFS - HYDRO FORMING SYSTEMProdukcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie. |
Dane techniczne
producent | Merida |
koła | 29" |