MERIDA BIG NINE 700 GREY 2020: DOSTĘPNE:17,19,21'

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 8 199,00 zł 8199.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 4
Producent: MERIDA
Kod produktu: 7143

Opis

 MERIDA BIG NINE 700 GREY 2020

NAPĘD 2X12, WAGA:11,9KG

 

NASZE ROWERY SĄ RZETELNIE ZŁOŻONE, PRZESMAROWANE, SKRĘCONE I WYREGULOWANE, STANDARD VELMARU OD 1996r.
GOTOWE DO JAZDY!!!

PONAD 150 ROWERÓW SZOSOWYCH I 300 SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH

OD RĘKI W NASZYM SKLEPIE.

ALUMINIOWE, KARBONOWE, KOMFORTOWE I AERO.

DOPASOWUJEMY ROZMIARY, USTAWIAMY POZYCJE, ROZMIARY OD XS-XL

 

SPECYFIKACJA

 
 
PARAMETR WARTOŚĆ
Model BIG.NINE 700
Typ GÓRSKI
Kolor DARK GREY(MATT DARK SILVER)
Rozmiar koła 29"
Typ ramy BIG.NINE LITE Aluminium
Rozmiar ramy S(15")-M(17")-L(19")-XL(21")-XXL(23")
Widelec/amortyzator przód Manitou Markhor Comp Air 100mm Tapered, zdalna blokada skoku
Przełożenia 24
Stery MERIDA M2331
Przerzutka przód Shimano XT
Przerzutka tył Shimano XT M8120 Shadow+
Tarcza przód Shimano RT54 180 mm
Tarcza tył Shimano RT54 160 mm
Manetka przód Shimano XT
Manetka tył Shimano XT
Mechanizm korbowy Shimano XT 36-26T
Wkład supportu/ średnica Shimano BB71-41A pressfit
Kaseta Shimano M7100 10-45 12S
Łańcuch Shimano SLX
Piasta przód Shimano SLX 110x15 32H Centerlock
Piasta tył Shimano SLX 148x12 32H Centerlock
Obręcz przód MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR
Obręcz tył MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR
Opona przód Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana
Opona tył Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana
Dętki Ultralite-29
Hamulec przód Shimano XT
Hamulec tył Shimano XT
Kierownica MERIDA EXPERT CC 720mm
Mostek MERIDA EXPERT CC 31.8mm -6
Siodło MERIDA Comp CC
Sztyca MERIDA Comp CC 30.9mm
Inne (koszyk na bidon, uchwyt na pompkę, kosz, itp.) MERIDA Multitool
Producent MERIDA
Opis Merida Big Nine 700 to najbardziej zawansowana technologicznie aluminiowa rama w standardzie Boost, która pełnymi garściami czerpie inspiracje z wyższych karbonowych modeli. W tym modelu najdziemy napęd oparty na grupie Shimano XT. Za amortyzacje odpowiada powietrzny Manitou Markhor Comp, co wraz z hamulcami Shimano XT zapewnia pełną kontrole nad rowerem w każdych warunkach. Za kontakt z podłożem odpowiadają lekkie opony Maxxis Ikon założone na obręcze Merida Expert CC. Rower został wyposażony w nową oś tylnego koła MERIDA COMP TR, która posiada zintegrowany klucz imbusowy 6 i 4mm. Dodatkowo w zestawie znajduje się zestaw kluczy Merida Multitool mocowany w specjalnych futerale pod siodełkiem.
 
 
DOPASOWANIE ROZMIARU BIG NINE LITE:

Technologia

 
 
NOWOCZESNA GEOMETRIA

Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.


 
 
SMART ENTRY SMART ENTRY
 
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
 
INTERNAL CABLE ROUTINGINTERNAL CABLE ROUTING
 
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
 
DOWN TUBE EXITDOWN TUBE EXIT
 
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
 
FLEX STAY FLEX STAY
 
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
 
X-TAPER HEADTUBEX-TAPER HEADTUBE
 
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
 
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
 
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
 
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS) HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
 
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
 
  SMOOTH WELDINGSMOOTH WELDING
 
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
CHAINSTAY POST MOUNT DISCCHAINSTAY POST MOUNT DISC
 
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
 
Di2 READY DI2 READY
 
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
 
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110 BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
 
LOCKOUT LOCKOUT
 
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
 
Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

 

Dane techniczne

producent Merida
koła 29"

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl