MERIDA BIG NINE 500 LITE 2018 GREEN

de459fbad03d5eefb9173cffda38361a
  • promocja
Dostępność: zapytaj o dostępność?
Cena: 4 250,00 zł 4 600,00 zł 4250.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.8
Producent: MERIDA
Kod produktu: 5830

Opis

Bezwzględnie jeden najlepszych rowerów w swojej klasie.

Jego brat wygrywał rankingi na najlepszy rower do 4tys.zł. Model 500 LIte to jeszcze lepsza konstrukcja bo posiada  najwyższej klasy ramę aluminiową Lite w systemie boost. 

Czego chcieć w więcej w tej klasie roweru;)

 

Specyfikacja

 
 
RAMA:
ALU / Big 9 Lite BC-single boost PF
 
KOLOR:
GREEN (BLACK)
WIDELEC:
Manitou Markhor Comp, skok 100mm, blokada skoku
NAPĘD:
PRZEŁOŻENIA: 20
PRZERZUTKA |PRZÓD: Shimano Deore E-type
PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore Shadow
MANETKA PRZÓD: Shimano Deore SL-M6000
MANETKA TYŁ: Shimano Deore SL-M6000
MECHANIZM KORBOWY: Shimano Deore M6000 34-24
KASETA: Shimano Deore CS-HG500-10 11-42T
WAGA (kg): 12,3
KOŁA:
ROZMIAR KÓŁ: 29"
PIASTA PRZÓD: Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ: Shimano Deore-12 cen boost
OBRĘCZE: Merida Big Nine comp CC
OPONA PRZÓD: Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
OPONA TYŁ: Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
HAMULEC PRZÓD: Shimano Deore M315: 
HAMULEC TYŁ: Shimano Deore M315
KIEROWNICA: Merida Expert CC, szerokość 720mm, wznios 10°
MOSTEK: Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 7°
SIODŁO: Merida Sport
SZTYCA: MERIDA Comp SB0 30.9mm

 

Technologia


 
 
SMART ENTRY SMART ENTRY
 
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
 
INTERNAL CABLE ROUTINGINTERNAL CABLE ROUTING
 
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
 
DOWN TUBE EXITDOWN TUBE EXIT
 
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
 
FLEX STAY FLEX STAY
 
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
 
X-TAPER HEADTUBEX-TAPER HEADTUBE
 
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
 
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
 
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
 
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS) HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
 
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
 
  SMOOTH WELDINGSMOOTH WELDING
 
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
 
CHAINSTAY POST MOUNT DISCCHAINSTAY POST MOUNT DISC
 
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
 
Di2 READY DI2 READY
 
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
 
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110 BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
 
 
LOCKOUT LOCKOUT
 
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
 
Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były dokładne i aktualne. Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
 
Gwarancja lata: 2

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium