Menu
Produkt dnia
MERIDA BIG NINE 500 LITE 2018 GREEN
MERIDA BIG NINE 500 LITE 2018 GREEN
4 600,00 zł 4 250,00 zł
MERIDA SCULTURA 400 2018 NIEBIESKI:  XS-47cm, S-50cm
MERIDA SCULTURA 400 2018 NIEBIESKI: XS-47cm, S-50cm
5 299,00 zł 4 499,00 zł
szt.
KELLYS RACE KITE 12" YELLOW z hamulcem
KELLYS RACE KITE 12" YELLOW z hamulcem
489,00 zł 420,00 zł
Serwis

Uwaga!!!

 

W okresie wiosenno-letnim prosimy o zapisywanie się na serwisy rowerów.

Od samego początku czyli od 1996 roku idziemy własną ścieżką.

Zależy nam by rowery do sprzedaży przygotowywać rzetelnie i by robić serwisy na wysokim poziomie.

Pamiętajmy o zasadzie:

"Jeśli ma być szybko, to nie może być dobrze. Jeśli ma być dobrze, to nie może być tanio."

 

Firma Velmar od 1996 roku prowadzi profesjonalny serwis rowerów.

Od 2017 r jesteśmy certyfikowanym serwisem Shimano.

 

 

Wykonujemy serwisy i regeneracje tylko rowerów markowych.

Budujemy rowery na zamówienie - szosowe, górskie, crossowe:

Wykonujemy przeglądy widelców amortyzowanych: ROCK SHOX, FOX,


Każdy rower wymaga okresowego sprawdzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo i jakość użytkowania.

W zależności od stanu roweru przygotowaliśmy kilka wariantów serwisowych.

O kwalifikacji roweru do poszczególnego przeglądu decydujemy w trakcie przyjęcia i zweryfikowania jego stanu i stopnia zaawansowania technicznego.

Pierwszy przegląd tzw. gwarancyjny:

W okresie do 2 miesięcy lub po przejechaniu  100 km  eksploatacji należy wykonać pierwszy (płatny) przegląd (nie mylić z darmowym przeglądem "0" wykonywanym przed sprzedażą roweru). Przegląd ten ma na celu zniwelowanie naturalnego rozregulowania roweru w początkowej fazie użytkowania (w szczególności dotyczy to działania przerzutek oraz hamulców a także niektórych połączeń gwintowych) w celu zapewnienia bezpiecznego oraz bezawaryjnego dalszego użytkowania roweru. Przegląd wymagany jest dla utrzymania gwarancji roweru.

Przegląd gwarancyjny roweru - 100km lub do 2 miesięcy od zakupu (nabytego u Nas) - 60 zł

Przegląd gwarancyjny roweru - niekupionego u nas wynosi tyle co zwykły przegląd -150 zł

Ponieważ wkładamy bardzo dużą pracę do montażu roweru sprzedawanego u nas to przegląd gwarancyjny jest dużo szybciej wykonywany dla naszych rowerów i cena jego jest dużo niższa - 60 zł (zakres pracy przed sprzedażą roweru). Ponieważ przy serwisie rowerów zewnętrznych poświęcamy dużo więcej pracy (rowery są często montowane bez żadnego standardu-na tzw. sztukę) koszt ten wynosi tyle co zwykły przegląd.

Cena dotyczy roweru czystego z czystym napędem.

Przegląd podstawowy - tzw "mały przegląd" dla rowerów zakupionych w naszym sklepie, użytkowanych mało, w dobrym i czystym stanie, które nie wymagają interwencji w piasty, smarowania linek, kółek przerzutki: 120 - 150 zł.

W zakres przeglądu standard wchodzi:

  • dokręcenie połączeń śrubowych: siodła, sztycy, kierownicy, korb, pedałów, przerzutek, manetek oraz elementów wyposażenia.
  • regulacje przerzutek i hamulców
  • wycentrowanie kół
  • smarowanie łańcucha
  • uwaga: przy tym przeglądzie nie likwidujemy skrzypień, nie kasujemy luzów piast, nie smarujemy elementów poza łańcuchem. Wymiana części zamiennych jest płatna dodatkowo.

Przegląd kompleksowy:

od 230-260 zł

od 200-240 zł (z rabatem dla roweru zakupionego w Velmarze)

 

W przypadku rowerów brudnych opłata za mycie i czyszczenie roweru +40 zł

(rowery myjemy tylko ręcznie - ciśnienie z myjek uszkadza łożyska i wymywa smary)

 

W zakres wchodzi:

  • Wyczyszczenie i smarowanie sztycy siodła
  • Łańcuch, wymiana lub czyszczenie
  • Sprawdzenie stanu ogumienia
  • Demontaż kół
  • Kasowanie luzów, skręcenie konusów piasty przód
  • Demontaż trybu piasty tył
  • Kasowanie luzów, skręcenie konusów piasty tył, dokręcenie trybu
  • Demontaż i smarowanie piwotów hamulców,
  • Stan klocków, szlifowanie ew. wymiana
  • Smarowanie wspornika kierownicy
  • Sprawdzenie stanu linek i pancerzy - smarowanie lub w razie konieczności wymiana
  • Smarowanie kółek przerzutki tył
  • Sprawdzenie osi suport, dokręcenie, kasowanie luzu
  • Dokręcenie korb i pedałów
  • Smarowanie łożysk pedałów (system SPD, SPD R)
  • Centrowanie kół przód i tył, dociąganie szprych
  • Regulacja i ustawienie hamulców, dokręcenie śrub
  • Dokręcenie tarcz hamulcowych, w przypadku konieczności prostowanie
  • Regulacja przerzutek, w razie konieczności prostowanie haka przerzutki tył
  • Ustawienie dźwigni przerzutek i hamulców
  • Sprawdzenie skrzypienia kierownicy ew. demontaż i czyszczenie
  • Ustawienie siodła
  • Dokręcenie wszystkich śrub w rowerze- błotników, bagażników, nóżek, lamp, itp.
  • Sprawdzenie działania lamp i licznika, ew. wymiana baterii
  • Pompowanie kół
  • Jazda próbna

 

Remont generalny: (w zależności od stanu roweru)

od 270-300 zł

od 240-280 zł (z rabatem dla roweru zakupionego w Velmarze)

 

W przypadku rowerów brudnych opłata za mycie i czyszczenie roweru +40 zł (rowery myjemy tylko ręcznie - ciśnienie z myjek uszkadza łożyska i wymywa smary)

 

W zakres wchodzi:

  • Wyczyszczenie i smarowanie sztycy siodła
  • Łańcuch, wymiana lub czyszczenie
  • Sprawdzenie stanu ogumienia
  • Demontaż kół,
  • Rozebranie piasty przód
  • Sprawdzenie stanu bieżni, konusów i kulek, smarowanie, skręcenie konusów,
  • Rozebranie piasty tył
  • Sprawdzenie stanu bieżni, konusów i kulek, stanu bębenka ew rozebranie,
  • Serwis i smarowanie bębenka to koszt dodatkowy 40-60 zł,(w zależności od typu i modelu)
  • Serwis bębenka Mavic wymagany jest co 1000-2000 km)
  • Dokręcenie bębenka,
  • Smarowanie piast, skręcenie konusów
  • Smarowanie piwotów hamulców,
  • Stan klocków, szlifowanie ew. wymiana
  • Smarowanie wspornika kierownicy
  • Sprawdzenie stanu linek i pancerzy - smarowanie lub wymiana
  • Smarowanie kółek przerzutki tył
  • Sprawdzenie osi suport, smarowanie suportu, dokręcenie, kasowanie luzu
  • Dokręcenie korb i pedałów
  • Smarowanie łożysk pedałów (system SPD, SPD R)
  • Centrowanie kół i dociąganie szprych
  • Regulacja hamulców, dokręcenie śrub
  • Regulacja przerzutek, w razie konieczności prostowanie haka przerzutki tył
  • Ustawienie dźwigni przerzutek i hamulców
  • Sprawdzenie skrzypienia kierownicy ew. demontaż i czyszczenie
  • Ustawienie siodła
  • Dokręcenie wszystkich śrub w rowerze- błotników, bagażników, nóżek, lamp, itp.
  • Sprawdzenie działania lamp i licznika, ew. wymiana baterii
  • Pompowanie kół
  • Jazda próbna.

 

REMONT GENERALNY - REGENERACJA ROWERU (W PRZYPADKU ROWERÓW ZANIEDBANYCH, W KIEPSKIM STANIE - KOSZTY USTALANE INDYWIDUALNIE)

W cenie przeglądów uwzględniony jest montaż części zakupionych w naszym serwisie, w przypadku części własnych montaż części doliczany jest dodatkowo w/g cennika.

 

cennik innych usług

  1. wymiana dętki, samo koło -15 zł
  2. wymiana dętki z rowerem-20 zł
  3. wymiana dętki -torpedo:25-30 zł
  4. wymiana dętki -nexus -holender-25-60 zł
  5. wymiana łańcucha 15 zł, holender 25-40 zł
  6. wymiana kasety-15 zł
  7. wymiana koła z regulacją-25-40 zł
  8. centrowanie koła-35-45 zł
  9. zaplecenie koła na naszych częściach - 65 zł
  10. zaplecenie koła na częściach klienta - 80 zł
  11. prostowanie(klepanie) obręczy i centrowanie koła - 40-60 zł
  12. przeplecenie koła(wymiana piasty lub obręczy, samo koło) - 90 zł
  13. przeplecenie koła + demontaż i montaż koła w rowerze -100zł
  14. regulacja przerzutki - 25 zł
  15. regulacja przerzutek p+t - 40 zł
  16. regulacja hamulca -15-30 zł
  17. regulacja hamulca p+t-25-40 zł
  18. regulacja hamulca tarczowego - od 20 zł
  19. serwis hamulca tarczowego(wymiana płynu, smarowanie tłoczków)- 50-60 zł
  20. serwis hamulca tarczowego Avid (wymiana płynu, smarowanie tłoczków) - 60-70 zł
  21. smarowanie piasty 25-30 zł
  22. naprawa bębenka piasty - 60 zł

 

Nie naprawiamy rowerów z supermarketów, bazarów itp.

Zastanów się co kupujesz...

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium