Witaj !   Zarejestruj się  |  Zaloguj się
velmar1
Jesteś tutaj:   Strona główna  |  Regulamin
ZAAWANSOWANE
Kategorie
Promocje
Języki
Polski
Waluty

Ceny zawierają VAT
v.fb.
FB.V.TEAM
youtube
Regulamin 

Regulamin Sklepu Internetowego Velmar.pl

Podmiotem świadczącym usługi pod adresem velmar.pl jest:

 

VELMAR MAREK NAPIERAŁA

UL.HARCERSKA 28 05-820 PIASTÓW

NIP: 534-107-85-43 REGON: 011866557

WPIS DO EW.DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ nr:3716/1996

WYDANYM PRZEZ: Burmistrz Miasta Piastowa

Nr konta bankowego: m-Bank: 45 1140 2004 0000 3902 3700 7748

Kontakt e-mail: sklep@velmar.pl

Kontakt tel.22 7235982 (koszt jak za połączenie lokalne)

 

Spis treści:

I.        Rodzaj świadczonych usług

II.       Przyjmowanie i realizacja zamówień

III.     Czas i sposób realizacji zamówienia

IV.     Ceny towarów

V.       Formy płatności

VI.      Reklamacje

VII.     Prawo do odstąpienia od umowy

VIII.   Postanowienia końcowe

 

I. Rodzaj świadczonych usług

1. Udostępnienie informacji o dostępności oraz charakterystyce towarów dostępnych w    sklepie   internetowym oraz sklepie stacjonarnym Velmar.

2. Rejestracja konta użytkownika, pozwalającego na składnie zamówień w sklepie.

3. Wysyłka informacji handlowych nt. oferty sklepu oraz aktualności dotyczących sklepu  velmar.

4. Zawieranie umów kupna-sprzedaży.

5. Realizacja zamówień wysyłkowych na terenie Polski oraz rezerwacja towarów odbieranych osobiście w sklepie velmar.

 

 

II. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. W zamówieniu Klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu płatności oraz sposobu i miejsca dostawy.

2. Formularz zamówienia dostępny jest z poziomu zarejestrowanego konta użytkownika, po wypełnieniu formularzy danych dostawy.

3. Dokonujesz zakupy wysyłając zamówienie za pomocą klawisza "potwierdź zamówienie". Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży na warunkach podanych w zamówieniu i aktualnej wersji regulaminu. Dokonując zakupu klient potwierdza, że zapoznał się z regulaminem.

4. W przypadku sprzedaży wysyłkowej zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep.

5. W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym potwierdzenie gotowości towaru do odbioru oznacza rezerwację towaru w danym sklepie. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie odbioru zarezerwowanego towaru w sklepie stacjonarnym.

6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie powiadamiany o brakującym towarze i podejmuje decyzję co do dalszej realizacji zamówienia.

7. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli Klient dokonał wpłaty należności za towar, cała kwota zostanie zwrócona bezzwłocznie, najdalej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania informacji o rezygnacji.

8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub zrezygnować z zamówienia do momentu przekazania zamówienia do wysłania. Zmiany w zamówieniu mogą opóźnić jego realizację. Zmiany w zamówieniach, lub zmiany dotyczące adresu wysyłki, zwrotu płatności mogą być dokonywane przy pomocy dowolnego środka trwałego (np. e-mail, list polecony).

9. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się zdarzyć że zadzwonimy do klienta ustalając szczegóły realizacji zamówienia.

10. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży (paragon, lub na życzenie faktura VAT).

 

 

 

III. Warunki realizacji zamówienia

1. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej, na adres do wysyłki podany przez Klienta w zamówieniu. Towar można również odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym w Piastowie ul. Harcerska 28

2. Czas realizacji zamówienia (do momentu przekazania towaru kurierowi) to 1-2 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki na następny dzień roboczy. Maksymalny czas dostawy kuriera od momentu nadania przesyłki to 2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach – gdy towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta - czas realizacji może się wydłużyć, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany drogą mailową.

3. Koszt transportu zależny jest od sposobu płatności za zamówienie oraz wartości zamówienia. Koszty transportu wynoszą :

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -0zł

Wysyłka kurierem DPD 17zł

Wysyłka kurierem  DPD -pobranie 24zł

Wysyłka kurierem DPD -zakupy w kwocie powyżej 590zł - 0zł

Wysyłka kurierem DPD -pobranie w kwocie powyżej 590zł - 8zł

Wysyłka Poczta Polska -paczka ekonomiczna do 2kg - 15zł

Wysyłka Poczta Polska -paczka priorytetowa do 2 kg - 13zł

Wysyłka Poczta Polska -paczka priorytetowa do 5 kg - 18zł

Wysyłka Poczta Polska -paczka pobraniowa do 5 kg - 21zł

4. Wszystkie produkty wielkogabarytowe typu koła, ramy, rowery i produkty powyżej 5kg wysyłamy  tylko Kurierem DPD.

5. Za dodatkową opłatą dostępne są indywidualne opcje dostawy takie jak:

- doręczenie przesyłki w sobotę - koszt wysyłki + 15 zł

 

IV. Ceny towarów

1. Ceny towarów na stronie Sklepu podane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT. Kwota za towar obejmuje wszystkie składniki konieczne do zapłaty za przedmiot sprzedaży Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki

2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

4. Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.

 

V. Formy płatności

 1. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku dostawy na terenie Polski:

- Płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru dostarczonego na podany adres,

- Przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym,

2. Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym Velmar:

- Płatność gotówką przy odbiorze,

- Płatność kart płatniczą przy odbiorze,

- Przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym,

- Raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego w sklepie stacjonarnym.

4. W przypadku wybranych produktów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Informacja o tym zostanie podana najpóźniej w momencie zawarcia umowy sprzedaży.

6. Płatność za zamówienia realizowane na terenie Polski przyjmowana jest w walucie polskiej (PLN).

 

                   

VI. Reklamacje

1. Wszystkie reklamacje powinny być składane przy pomocy środków trwałych

(np. e-mail, list polecony). Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.

2. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.

3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

-  uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,

-  niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,

-  wad fabrycznych.

4. W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół nie jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.

5.  W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem, Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Pismo reklamacyjne konsument może przekazać sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

6. Reklamowany towar należy odesłać na adres :Velmar 05-820 Piastów ul. Harcerska 28, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym ( ), oraz dowodem zakupu. Protokół dotyczący reklamacji może być dostarczony również za pomocą dowolnego środka trwałego (poczta elektroniczna, list polecony).

7. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, wraz z kompletem dokumentów. Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).

8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa sklep. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa Klient.

 

VII. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego na odległość w Sklepie internetowym Velmar.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Warunkiem zachowania terminu odstąpienia od umowy jest przesłanie dowolnego oświadczenia o odstąpieniu lub gotowego formularza w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie danego towaru. Oświadczenie może być przesłane za pomocą dowolnego środka trwałego (np. e-mail lub list polecony). Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar najdalej w ciągu 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy:

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia

od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO] ……………………………. …………………… …………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od

umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….……………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………….

Data zawarcia umowy to ……………………………………….,

data odbioru ……………………………………………….… .

 

Imię i nazwisko………………………………………………………………….....

Adres …………....…………………….……..……………………………………. Data……………… 

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

3. Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu zapewniającym zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem zwrotu (jeżeli nie został przesłany wcześniej).

4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztu przesyłki towaru do Klienta, jeśli został naliczony. Pieniądze zostaną zwrócone bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

5.Kwota należna z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie przekazana tą samą drogą, którą nastąpiła wpłata, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób przekazania tej kwoty. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W takiej sytuacji, jeżeli konsument będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.

 

VIII.  Postanowienia końcowe

1. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

2. Sklep dokłada staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, dostępności itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny..

4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie velmar.pl.

5. Sklep zastrzega sobie możliwość zablokowania pewnych form płatności lub dostawy dla poszczególnych towarów.

6. Zapytania dotyczące produktów za pośrednictwem e-maila lub formularzy na stronie nie mają wpływu na zakres umowy sprzedaży.

7. Zakazuje się dostarczania przez Klienta treści bezprawnych.

8. Wymagania sprzętowe serwisu velmar.pl:

- komputer z systemem operacyjnym Windows lub innym,

- zaktualizowana przeglądarka internetowa,

- połączenie z Internetem.

10. Wszelkie uwagi, pytania i sugestie związane z działaniem strony i Sklepu prosimy kierować na adres:

sklep@velmar.pl

 


Kontynuuj Zakupy
Ilość: 0 szt.
Suma: 0.00zł
Zamów!
  LISTA ZAKUPÓW:   ROZWIŃ ZWIŃ
Informacje
Kontakt

   Sklep  VELMAR
05-820 PIASTÓW K/W-WY
UL.Harcerska 28

Tel: 22 723-59-82

sklep@velmar.pl

Pracujemy w godzinach
marzec-wrzesień

Pon. - pt. 11:00 - 19.00

sob.9.00-15.00

październik

Pon. - pt. 11:00 - 18.00

sob.9.00-15.00

Listopad -styczeń

Pon.-pt.11.00-18.00,

soboty: ---nieczynne

luty:

Pon. - pt. 11:00 - 18.00

sob.9.00-15.00

Mapa dojazdu:

Nowości
Oferta dnia



Copyright ©2017 velmar.pl
Podane ceny zawierają podatek VAT.
Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl
Powered by osC PRO Wszelkie prawa zastrzeżone.